Regulamin Sklepu Internetowego
Waszemeble.pl
§ 1
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
-
Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Usługodawcę i odnosi się do wszystkich stosunków pomiędzy nim, a Klientem.
-
Usługodawcą jest Michał Pranczk, prowadzący działalność pod firmą VMP Michał Pranczk, ul. Księdza Bernarda Sychty 47, 83-340 Sierakowice, NIP: 5892060243, REGON: 386797189, e-mail: pranczkm@gmail.com, numer telefonu: 669245926.
§ 2
Definicje regulaminowe
-
Formularz kontaktowy – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający przesłanie wiadomości do Usługodawcy i nawiązania kontaktu.
-
Formularz rejestracji – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
-
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wybranie Produktów oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
-
Klient - osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; osoba prawna; jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży z Usługodawcą.
-
Konsument - osoba fizyczna, zawierająca z Usługodawcą umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości Produktów.
-
Konto – oznaczony indywidualną nazwą i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
-
Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Usługodawcą.
-
Przedsiębiorca o prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej – zakupu – niezwiązanego bezpośrednio z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
Regulamin – niniejszy dokument dostępny pod adresem waszemeble.pl.
-
Sklep internetowy/Sklep - domena pozwalająca na dokonanie zakupu produktów/usług Usługodawcy drogą elektroniczną, dostępna pod adresem internetowym: waszemeble.pl.
-
Treści Klienta – wszelkie informacje przekazywane przez Klienta w celu ich przechowywania na żądanie Klienta w systemie teleinformatycznym Sklepu Internetowego, ewentualnie w celu ich publikacji w Sklepie, np. opinie o produkcie.
-
Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Usługodawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
-
Usługa Newsletter - przesyłanie wiadomości mailowych zawierających artykuły, oraz informacje dotyczące nowości i promocji w ofercie Sklepu Internetowego; usługa opisana dokładniej w § 5 (Newsletter).
-
Usługodawca – Michał Pranczk, prowadzący działalność pod firmą VMP Michał Pranczk, ul. Księdza Bernarda Sychty 47, 83-340 Sierakowice, NIP: 5892060243, REGON: 386797189, e-mail: pranczkm@gmail.com, numer telefonu: 669245926.
-
Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za konsekwencje związane z udostępnieniem informacji niezgodnych ze stanem rzeczywistym, wprowadzających Usługodawcę w błąd lub uniemożliwiające mu całkowicie realizację Usługi.
§ 3
Świadczenie usług drogą elektroniczną
-
Usługodawca świadczy na rzecz Klientów nieodpłatne usługi elektroniczne związane z korzystaniem z Sklepu, polegające ma zapewnieniu Klientom możliwości:
-
Przeglądanie zawartości dostępnych w Sklepie Internetowym,
-
Rejestracji Konta i korzystania z niego,
-
Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu Formularza Rejestracji przez Klienta, w tym obligatoryjnym jest podanie następujących danych:
-
Imię i nazwisko
-
Adres do wysyłki
-
Adres do faktury (opcjonalnie)
-
Numer telefonu
-
Adres e-mail
-
Hasło
-
-
Usługa elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
-
W Koncie Klienta przechowywane są informacje dotyczące Klienta oraz składanych przez niego zamówień.
-
Klient ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pranczkm@gmail.com lub też pisemnie na adres: ul. Księdza Bernarda Sychty 47, 83-340 Sierakowice.
-
Usługodawca zastrzega sobie możliwość usunięcia Konta Klienta po 360 dniach od braku aktywności Klienta w ramach usługi elektronicznej Konto.
-
-
Złożenia Zamówienia przez Formularz Zamówienia i zawarcia Umowy,
-
Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania Produktu do Koszyka. Następnie Klient przechodzi do panelu zamówienia, gdzie zapoznaje się ze szczegółami Zamówienia. Wskazaną kwotę należy uiścić od razu przechodząc do systemu płatności przez kliknięcie pola “Zamawiam i płacę”.
-
W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
-
Imię i nazwisko
-
Adres do wysyłki
-
Adres do faktury (opcjonalnie)
-
Numer telefonu
-
Adres e-mail
-
Hasło
-
-
Klient zobowiązany jest do podania w formularzu Zamówienia prawdziwych danych osobowych. Za podanie nieprawdziwych danych Klient ponosi odpowiedzialność, co może prowadzić m.in. do wstrzymania lub anulowania Zamówienia.
-
Usługa elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Klienta.
-
-
Zapisu do Newslettera,
-
Warunki korzystania z usługi elektronicznej Newsletter zostały opisane szczegółowo w §5 Regulaminu.
-
-
Przekazywania Treści Klienta,
-
Usługodawca umożliwia nieodpłatnie udostępnianie opinii Klientów o produkcie po jego zakupie. Usługa ta ma charakter jednorazowy i możliwa jest wyłącznie po zakupie Produktu z użyciem usługi elektronicznej Konto.
-
Udostępnianie Treści Klienta anonimowo lub pod pseudonimem jest zabronione.
-
Klient powinien sformułować opinię w sposób rzetelny, uczciwy i merytoryczny, z dbałością o poprawność językową oraz bez używania wulgaryzmów i zwrotów powszechnie uważanych za obraźliwe.
-
-
Wysłania wiadomości do Usługodawcy przez Formularz Kontaktowy.
-
Korzystanie z Formularza możliwe jest po wypełnieniu Formularza przez Klienta, w tym obligatoryjnym jest podanie następujących danych:
-
Imię i nazwisko,
-
Adres mailowy Klienta.
-
-
Usługa elektroniczna Formularz Kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie jednorazowo.
-
-
-
Do korzystania z usług elektronicznych wystarczające są:
-
dostęp do Internetu;
-
aktualny system operacyjny;
-
aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą cookies;
-
dla niektórych usług - posiadanie aktywnego adresu e-mail.
-
-
Klient zobowiązany jest do:
-
korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich;
-
wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
-
-
Klienta obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
-
Usługodawca w celu zapewnienia Klientom bezpieczeństwa oraz ochrony ich danych, podejmuje środki odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych Usług Elektronicznych.
-
Tryb postępowania reklamacyjnego Usług Elektronicznych:
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w paragrafie § 10 Regulaminu) Klient może składać na przykład:
-
-
Pisemnie na adres: ul. Księdza Bernarda Sychty 47, 83-340 Sierakowice
-
w formie elektronicznej na adres: pranczkm@gmail.com
-
W opisie reklamacji wymagane jest podanie przez Klienta:
-
-
informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
-
żądania Klienta;
-
danych kontaktowych składającego reklamację.
-
Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
-
-
Usługodawca może prowadzić prace techniczne i informatyczne, mające na celu rozwój Sklepu oraz prawidłowe świadczenie Usług Elektronicznych, które polegają w szczególności na:
-
dodawaniu nowych funkcji oraz modyfikowaniu lub usuwaniu tych istniejących w ramach Sklepu;
-
wprowadzaniu możliwości korzystania ze Sklepu na różnych urządzeniach.
-
§ 4
Warunki zawierania umowy sprzedaży
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.
-
Klient może składać Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, jako zarejestrowany Klient (posiadający Konto Klienta) lub jako gość.
-
Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
-
Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówień:
-
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
-
Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja niniejszego regulaminu, z którym Klient powinien się uprzednio zapoznać, a w razie wątpliwości skontaktować z Usługodawcą.
-
Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Usługodawcą.
-
-
Klient oświadcza, iż wszelkie podane przez niego dane osobowe są prawdziwe, a Usługodawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności.
-
Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez:
-
udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego,
-
przesłanie Klientowi wiadomości e-mail.
-
-
Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Usługodawcy.
§ 5
Newsletter
-
Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości o charakterze marketingowym i handlowym na stronie Sklepu Internetowego, poprzez zaznaczenie stosownego pola.
-
Do zawarcia umowy o świadczenie usługi Newsletter dochodzi poprzez otworzenie linku aktywacyjnego dostarczonego na podstawie wyżej wymienionej zgody.
-
Usługa Newsletter jest bezpłatna i świadczona jest przez Usługodawcę na czas nieokreślony.
-
Adresy e-mail przekazane Usługodawcy w związku z wykonywaniem umowy o świadczenie usług Newsletter zostaną powierzone wyłącznie partnerowi Usługodawcy - Mailerlite (MailerLite Limited, spółkę zarejestrowaną w Irlandii pod adresem 38 Mount Street Upper, Dublin 2, D02 PR89 Irlandia), który świadczy usługę przesyłania Newslettera.
-
Klient ma prawo wypowiedzieć umowę o korzystanie z usługi Newsletter ze skutkiem natychmiastowym, w dowolnym, wybranym przez siebie momencie, poprzez kliknięcie odpowiedniego przycisku znajdującego się w stopce każdego z newsletterów lub poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pranczkm@gmail.com lub też pisemnie na adres: ul. Księdza Bernarda Sychty 47, 83-340 Sierakowice.
§ 6
Odpowiedzialność za wady
-
Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
-
Usługodawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
-
Jeśli Klient stwierdzi wadę produktu w ciągu 30 dni od dnia doręczenia Produktu, powinien poinformować o tym Usługodawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
-
Klient może kontaktować się z Usługodawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
-
Usługodawca ustosunkuje się do składanej przez Klienta reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez Klienta niepełnych lub błędnych informacji w toku składania zamówienia.
-
Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą również Przedsiębiorcy o prawach konsumenta.
§ 7
Sposoby i terminy płatności
-
W przypadku zakupu jednorazowego, płatność może zostać dokonana poprzez system płatności tPay, w formie natychmiastowej jednorazowej płatności w ramach składania zamówienia poprzez Formularz Zamówienia lub w formie ratalnej.
-
Płatność obsługuje system tPay - Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, 61-894 Poznań, przy pl. Władysława Andersa 3/17, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości.
-
Usługodawca przesyła faktury drogą elektroniczną na adres Klienta podany przy dokonywaniu zamówienia, na co Klient przystaje.
-
W każdym przypadku informowania o obniżeniu cen Produktów Usługodawca obok informacji o obniżonej cenie zamieszcza również informację o najniższej cenie Produktu, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki. Jeżeli dany Produkt jest oferowany do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni, obok informacji o obniżonej cenie Usługodawca zamieszcza również informację o najniższej cenie Produktu, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania tego Produktu do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki
§ 8
Koszt, sposoby i termin dostawy
-
Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Polski.
-
Dostawa Produktu do Klienta jest nieodpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie) są zawarte w informacji przedstawionej w procesie finalizacji Zamówienia.
-
Odbiór osobisty Produktu przez Klienta nie jest możliwy.
-
Usługodawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
-
Wysyłka kurierem - paczka
-
Wysyłka kurierem - paleta
-
-
Usługodawca zobowiązuje się do terminowego nadania przesyłki, zgodnie z informacjami przedstawionymi w opisie Produktu oraz Formularzu Zamówienia, jednak nie odpowiada za ewentualne opóźnienia w dostawie, które nie wynikają z jego winy.
-
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się od momentu zaksięgowania na rachunku bankowym Usługodawcy środków wpłaconych przez Klienta na poczet realizacji zamówienia.
-
Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Produktem Klient powinien sprawdzić jej zawartość, a w przypadku stwierdzenia:
-
uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki;
-
niekompletności przesyłki;
-
niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,
-
-
Klient jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki oraz spisania uwag lub notatki z jej odbioru (protokołu) w obecności doręczyciela, a tym samym niezwłocznego poinformowania Usługodawcy o zaistniałej sytuacji.
-
Czas dostawy (w dniach roboczych): 1-2 dni
§ 9
Obowiązki Usługodawcy
-
Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
-
Usługodawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Usługodawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone w § 6 Regulaminu.
-
Usługodawca zobowiązuje się do dążenia, aby dostęp do Sklepu Internetowego, za pośrednictwem której Klient składa zamówienia, był ciągły oraz bezpieczny.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody poniesione przez Klienta w wyniku wadliwego funkcjonowania urządzeń, z których Klient realizuje transakcje.
-
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie interfejsów oraz łączy telekomunikacyjnych, które nie są jego własnością lub nie są przez niego obsługiwane, w szczególności interfejsów służących do wykonywania transakcji przez Klienta.
§ 10
Procedura reklamacyjna
-
W celu zareklamowania Produktu lub Usługi oferowanej przez Usługodawcę, Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z Usługodawcą drogą korespondencyjną: ul. Księdza Bernarda Sychty 47, 83-340 Sierakowice lub drogą mailową: pranczkm@gmail.com.
-
Proces reklamacyjny wymaga od Klienta udostępnienia szeregu informacji dotyczących zamówienia, aby umożliwić Usługodawcy rzetelne i sprawne ustosunkowanie się do reklamacji. W tym celu klient podaje:
-
imię i nazwisko,
-
numer zamówienia,
-
datę nadania/otrzymania przesyłki,
-
dokładny opis produktu/usługi, co do których Klient ma zastrzeżenia lub które uważa za niezgodne z Regulaminem i zasadami obowiązującymi w Sklepie Internetowym (zastrzeżenia mogą być udokumentowane zdjęciem dołączonym do wiadomości).
-
-
Usługodawca rozpatruje reklamację Klienta w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia jej doręczenia.
-
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Usługodawca realizuje Usługę ponownie i dostarcza Klientowi nowy Produkt, jako wymianę za produkt reklamowany.
§11
Dane osobowe i pliki cookies
-
Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Usługodawcę z uwzględnieniem odpowiednich przepisów prawa, a w szczególności rozporządzenia „RODO” oraz ustawy z dnia 10 maja 1018 roku o ochronie danych osobowych.
-
Administratorem danych osobowych jest Usługodawca.
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wymaganych danych osobowych może uniemożliwić złożenie Zamówienia.
-
Wszystkie udostępnione dane osobowe podlegają szczególnej ochronie.
-
Każdemu przysługuje prawo dostępu do udostępnianych danych osobowych, a także prawo do żądania ich aktualizacji lub zaprzestania przetwarzania.
-
Szczegóły związane z danymi osobowymi oraz plikami cookies zostały szczegółowo opisane w polityce prywatności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego.
§ 12
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
-
Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
-
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:
-
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięciu sporu wynikłego z zawartej umowy,
-
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,
-
korzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika prawa konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
-
-
Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://polubowne.uokik.gov.pl.
-
Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
§ 13
Postanowienia końcowe
-
Usługodawca uprawniony jest w dowolnym momencie do jednostronnego wprowadzenia zmian lub uzupełnień w niniejszym Regulaminie, o których Klient będzie informowany drogą mailową lub komunikatem na stronie Sklepu. W przypadku niezgłoszenia przez Klienta sprzeciwu wobec zmian w ciągu 7 dni, Regulamin obowiązuje go w nowej formie, z naniesionymi zmianami.
-
Warunki współpracy określa wyłącznie Regulamin. Wszelkie materiały informacyjne lub reklamowe dotyczące współpracy oraz usług świadczonych przez Usługodawcę mają jedynie charakter informacyjny i nie są wiążące pod względem prawnym.
-
Powszechnym Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z regulaminu jest Sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy. Zapis zdania pierwszego nie dotyczy Konsumentów.